20 Eylül 2017 Çarşamba


 Uzun bir taşınma sürecinden geçiyorum.Şirket ve ev taşımalarım üst üste geldi.Yazılar gecikmeli oluyor kusura bakmayın. :( Gökyüzünün bize söylediklerine gelirsek;

Öncelikle şunu söylemek istiyorum.Güneş tutulmaları ardından yer hareketleri getiriyor.Meksika'daki deprem bunu anlatıyor bence.1999 daki Güneş tutulması ülkemizden izlenmişti.Ağustos ayındaki tutulma Amerika kıtasından gözlemlenmişti.Bu depremi tetiklediğini düşünüyorum ben.

Bu gün Yeni Ay günü.Başak burcu etkili olan Yeni Ay 11.evde yani çevre,sosyal gruplar alanlarında titizlikle girişimlerde bulunacağımızı,insanlara hizmet etmekten,yardım etmekten memnun kalacağımızı gösteriyor.

Venüs bugün Başak burcuna giriş yaptı.Önümüzdeki süreçte özellikle ikili ilişkiler olamak üzere tüm ilişkilerimizde çok detaycı,çok titiz olacağımızın haberini veriyor bize.

Yeni Ay durumundaki Ay/Güneş kavuşumunun Chirona ters açısı mevcut.Fiziksel,ruhsal tüm yaralanmalara ve hastalıklara açık durumdayız.Lütfen bu günlerde sağlığımıza çok daha fazla önem verelim.

Bir kaç gündür devam eden Neptün/Merkür ters açısı hayalkırıklıkları getiriyor bize.Gergin bir ruh hali,yanlış kararlar almaya sebebiyet veriyor.Yalan ve aldatılma bu süreçte çoktur.Özellikle yazılı anlaşmalarda çok dikkat etmek gerekir.

Ay öğleden sonra Terazi burcuna geçecek ve işlerimizi daha kolay daha rahat halledip akıcı bir zaman dilimine geçiş yapacağız bizde.Güzellik,aşk,alışveriş,arkadaşlarla birlikte olma ana konularımız haline gelecek.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder